اطلاع رسانی

چرا محصولات پاروس گیم رایگان نیست؟

به احتمال زیاد وقتی کاربری برای اولین بار وارد سایت پاروس گیم می شود این دو سوال در ذهنش نقش میبندد:

چرا سایت پاروس گیم پولیه ؟! مگه این بازیا چه فرقی با بازی های سایتای رایگان داره ؟

  • متاسفانه در کشور ما به علت رعایت نکردن حق کپی رایت توسط سایت ها و افرادی که فقط به منفعت خود می اندیشند ، شرکت های بزرگ تولید کننده و دوبله کننده بازی همچون سریر ، ویرایشگران نصر وصال (VNV) ، رگا ، رایا ، لوح سرزمین پارس ، سایبر ، سنوبر ، IO GAME ، آرین ، کهکشان ، آرگو و ….به ورطه سقوط و ورشکستگی کشیده شدند و شرکتهایی همچون دارینوس، عصر بازی و نوین پندار در وضعیت نیمه ورشکسته به سر می برند.
  • پاروس گیم خود را متعهد به حفظ حقوق ناشر می داند و بازیهایی که ناشر از آنها کسب درآمد میکند را در سایت قرار نمیدهد. بالای 90% بازیهای سایت های رایگان کپی شده از سایت دارینوس می باشد که در سایت ناشر موجود است و قطعا مورد رضایت ناشر نخواهد بود . همچنین بازیهای این سایت ها به صورت نصب شده در اختیار کاربران قرار میگیرد که باعث بروز مشکلات فراوان در اجرا و حین بازی می شود و کلافگی گیمر را در در پی دارد.
  • بازیهای پاروس گیم به صورت دیسک اورجینال شرکتی بوده و خیال گیمر از اجرا و نصب آن راحت است.
  • نکته مهم دیگر موجود بودن چندین نسخه جذاب دوبله شده ازهر بازی توسط شرکت های مختلف است که این نکته برای گیمرهایی که دنبال حداکثر لذت از بازی میباشند نکته بسیار مهمی محسوب می شود . به شخصه خود من خیلی از بازی ها را فقط برای تجربه دوبله متفاوت چندین بار بازی کرده ام . با خرید یک بازی لینک دانلود تمام نسخه های بازی برای شما فعال میشود.

دوستان و همراهان گرامی 50% از درآمد پاروس گیم پس از کسر هزینه ها همچون هزینه هاست ها که با تورم سرسام آور کشور بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده اند ،صرف تهیه ملزومات تحصیل کودکان نیازمند هزینه میشود. ایجاد سایت پاروس گیم نه به هدف درآمد زایی بلکه کمک در حد توان برای التیام گوشه ای از رنج های  کودکانی است که در دایره تقدیر در شرایط نامساعدی که حق انتخابی در آن نداشته اند به دنیا آمده اند. البته با توجه به شرایط کرونا و مجازی بودن بیشتر کلاس ها ، اولین پک به صورت مواد غذایی برای نیازمندان تهیه شد :

  • همچنین اعتماد شما به سایت پاروس گیم قطعا باعث بهبود خدمات سایت به شما عزیزان و برنامه های  توسعه ای (همچون اضافه کردن تیم زیرنویس وحتی دوبلور)خواهد شد که نتیجه آن قطعا جلب رضایت شما عزیزان خواهد بود.
  • بعضی از بازیهای سایت فقط برای تکمیل آرشیو به قیمت های  بسیار گزافی ( حتی 380 هزار تومان ! ) خریداری شده است که کپی از محصولات این سایت و استفاده تجاری از آن به هیچ وجه مورد رضایت پاروس گیم نمی باشد.از همه دوستان و همکارانی که به حقوق دیگران احترام میگذارند تشکر میکنیم.

با تشکر – تیم مدیریت پاروس گیم

3 فکر در مورد “ چرا محصولات پاروس گیم رایگان نیست؟

  1. خدا حفظ کنه خودتون و سایتتون رو

  2. من خودم بعضی جا ها بازی رو رایگان دیدم ولی اومدم و از شما خریدم چون میدونستم که پولم کجا میره و خرج چه چیز هایی میشه…
    درووود بر شرفتون🙏

دیدگاهتان را بنویسید